''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Monday, August 2, 2010

kesengalan melanda,..~

haha,..~~selame 2 jam class bel berjalan,..selame tu jgk la kesengalan aku turut bergerak,..huu~~tatau nape rase bertambah tambah boring dgn class tu,..orrr,..aku je yg tak bg attention,..tapi tak jugak,...setiap kali de soalan still gak boley jwb,..haha~~<---masok bakul angkat sendiri,..;p *ishish,..nakal betol lah kau nie mie,..!*

weekk,..! do i care,..yg penting aku hepi,..hee~here some photos that proved 'kesengalan' aku dan rakan rakan,..hahahahaa~~sorry gurls,.aku upload tanpa kebenaran,..;p




te' menjerit,.''tidakkk,.!''



rambut yana jadi camtu sebab dye panas,..coz aircond dlm class tak berfungsi,..dah macam org nak beranak da aku tengok,..hee~;p



pic azie sopan lagi kot,..haha~



sorry madame,..this is better than i sleep in your class,..;p



our task:describe your best friend in 2 minutes,..*tulisan cakar ayam,..yeeekk~*



alamak,..!pc te' separoh pulak,..!!



ok,..mase untok serius,..lalala~



last but not least,..hasel karya selepas kenyang makan choc dalam class,..hahaha~





~mieeim1001~

2 comments:

amalinalynn said...

mie!kau jhat!

srikandi mie said...

hehehehheee,..~~~tu naseb bek aku tak upload lagi satu pic ko yg agak tak senonoh,..;p