''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Thursday, August 5, 2010

a letter for him,..



''...jodoh tu dah tertulis,..kalau betol jodoh awak dengan saya,..terpisah 7 lautan pon awak tetap milik saya,..tapi,..kalau memang DIA dah takdirkan awak bukan milik saya,..walau tinggal hanya kita berdua dalam dunia nie pon,..kita tetap takkan bersatu,..''

dear awak,..
''...saya harap ALLAH akan makbulkan doa saya sepanjang saya kenal awak,..sebab saya dah nyatakan dalam doa2 saya,..bahawa awak ialah salah seorang antara mereka yang saya sayang,..saya cuma boleh bersedia bila awak tetap ada di samping saya saat saya memerlukan,.dan saya takkan bersedia untuk kehilangan awak lagi,..TAK AKAN,..jadi,..jangan pernah hilang dari pandangan saya ketika saya menginginkan kehadiran awak,..saya tahu saya tak sesempurna perempuan lain,..tapi,..saya dah buat yang terbaik untuk hubungan kita,..andai ALLAH tetap menguji,..saya harap awak tak beralih arah,..andai awak jodoh saya,..izinkan saya tetap bersama awak,..dan sekarang,..saya tunggu awak call saya,..''

salam sayang,
baby,..




~mieeim1001~

2 comments:

asrar said...

nape ltak pic yang ni... ;p

srikandi mie said...

habis tu nak letak pic yg mane lagi,..hehe