''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Thursday, September 9, 2010

9 th september 2010

sedar tak sedar,..

dah hampir 4 tahun usia perkenalan kita,..

yang dari mulanya cuma kau aku,..

bertuka jadi mida asrar mie asra,..

dan kemudian abang sayang abang baby,..

tak lupa,..

panggilan adik pernah awak guna untuk saya,..

dah banyak kenangan yang kita tempuh bersama,..

tak kira suka atau duka,..

tak pernah sekali saya buang awak dalam hidup saya,..

cuma keadaan memaksa untuk saya lupakan segalanya,..

alhamdulillah,..

hubungan ini masih terjalin,..

kalau nak dicerita kisah kita,..

tujuh hari tujuh malam belum tentu habis,..;)

segala gelak tawa dan sendu tangis,..

tersimpan kemas dalam memori saya,..

saya mohon ALLAH tak tarik perasaan sayang saya dekat awak,..

semoga ikatan ini terus kekal,..

dan,..

semoga kita mampu tempuh hari hari mendatang,..

amin~

lastly,..

saya sayang awak,..

sebagai mana awak sayang saya,..

;)


awak,..;)


saya,..;)



equal to,..



http://www.emocutez.com




4 comments:

asrar said...

i also luv u like u luv me. ;p

srikandi mie said...

i love u more,..;)

~;:i kEen of u,.still by my sidE:;~ said...

mie...ak doakn smoge ko b'bhgie smpi ble2....aminnnn~~=)

srikandi mie said...

fullllamak,..macam wish owang kawen plak,..ahahaa~~thankx gyiem,..;) moga kau bahagia juga,..;D