''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Sunday, September 5, 2010

home sweet home,..;D

alhamdulillah,..perjalanan balik dari penang ke selangor telah berakhir,..!

special thankx to beliau n fauzy rohaizad,..

http://www.emocutez.com

hehe,..sebab mereka aku dah selamat sampai,..;)

dari dalam kereta,..tak senang duduk pk umah punya pasal lah,..!kami bertolak pukul 8.30 a.m,..n sampai umah beliau dalam pukul 12.30 p.m,..4 jam saje,..lalalaa~~usha gak poji bantai bape,..120 115 km/j..hehe~dah biasa kot,..tak kesah la,..janji aku sampai umah,..aik,..belom lagi,..!tu umah beliau lah,..bukan umah aku,..ahahaa~~betol betol sampai dekat mahligai dunia saya tepat jam 3.30 p.m *kot*

sori to poji:aku tido masa ko drive,..cian ko,..tak tahan la ikot jalan bengkang bengkok,..pening,..dgn perot kosong,..al maklom la,..semua pose,..sori babe,..;)

http://www.emocutez.com

sampai je rumah,..''alya mana mak,..?''

''alya baru je tido,..''<---along menyampuk,..;p
ala,......
http://www.emocutez.com

tak lama lepas tu,..dah riuh rendah suasana umah di tambah dengan kehadiran beliau menghantar aku,..dengar lak suara alya merengek dalam buai,..aiiisshh!!dah 2 tahun pon tido buai lagi,..?-.-''

hehe~aku yg pegi terjah dulu,..mula mula macam nak nanges sebab tido di ganggu oleh kami,..finally,..tengok aku teros diam,..(tipu di situ) ahahaha~~
alya syamimi,..!dah berbulan tak jumpa,..''umi,..gamba maklang mana,..?'' sampai macam tu dia rindu mak lang dia,...terharu seyhh,..;D

http://www.emocutez.com

mak lang pon selalu rindu alya,..;)

dari masa aku sampai,..ade je celoteh si kecik nih,..siap suruh aku yg mandikan,..aleh aleh,..aku pon basah,..die sedap la,..terkekek kekek gelak kan aku,..alya alya,..naseb bek mak lang ko nie sabar,..;D

''alya tido dalam payum,..''hehe

dah lama tak makan masakan mak,..salu makan masakan makcik cafe yang saaangat tak sedap tu,..hehe~special request from mie atas alasan 1st time buka bersama taun nie,..''mak masak ketam masak lemak nenas kan,..?'' mak jawab--->''pegi amik ketam dalam fridge,..'' aku apa lagi,..tersenyum lebar lah,..!

http://www.emocutez.com

hahaha~~sampai 2x aku tambah,..malam tu,..pukul 10++,..''makan lagi?Ya ALLAH,..''<---msg beliau kepada saya,..ahahahaha~~lapar lah syg,..;p

pakcik n makcik turut memeriahkan iftar semalam,..;) thankx to makcik sebab masak telor itik masak lemak,..!1st time kot makan benda alah tu,..ahahaa~~sedappp,.!!

http://www.emocutez.com

lain kali boley masak untuk kitorang lagi,..hehe~





2 comments:

siti nur fadhilah said...

woii ngek! bila nak jumpe??!!

srikandi mie said...

ahahhaa~~da decide malam tadi 15 kan,..if tuka naty inform k,..;)tak saba nak gather,..!!