''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Wednesday, September 22, 2010

ishh~

tak sampai beberapa hari balik penang,..kau dah mula homesick,..sah kau mmg anak manja lah mie,..aiiisshhh~macam mane la kau nak kawen stay kat penang untuk beberapa TAHUN lagi,..-.-''

huu~~tak sabar nak cuti sem,..!!before tu,..kena face final exam dulu,..adoyai~

less than a month,..i'm gonna free from classes,..!tutorial,..!lab,..!!howwyeeahh!!;D

ala,..a short semester break je,..huu~tak kesah la,..asalkan aku boley spend masa dengan yang tersayang,..<3<3<3

last but not least,..aku nak tido,..~



kepada sesape yang terasa;aku tak kacau hidop kau,..so jangan kacau hidup aku,..!as easy as ABC rite,..?! kau nak pandang slek kat aku,..itu kau punya pasal,..!!



*boringkan entry aku nie,..-.-'' malas nak update sebenarnya,..tade cite besh,..!;((*




4 comments:

.aira. said...

HAHA, tuu jee aku mampu katekan :)


new entri xD :
TIPS MENGENAL PASANGAN ANDA

srikandi mie said...

hehe~tu je la gak yg mampu aku kongsikan,..;D

asrar said...

mie gedik.. haha

srikandi mie said...

eh biar lah,..!