''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Monday, September 6, 2010

masalah betollah,..!!

ececeeeh~~macam gempak plak en tajuk entry kali nih,..ahahaaa~~

please notice that THIS IS NOT AN EMO ENTRY,..!

hehe,..~~chill lah babe,..actually tujuan sebenar entry ini dicipta ialah sebagai tanda penghargaan yang tak terhingga kepada my best friend dunya akhirat,..

 noor amira asnida bt adenan,.. 
 apesal nak story pasal dye pulak,.??

ah,..suka hati aku la,..blog aku,..!ade aku kesah,..??

buuuwweeekk,..!!
http://www.emocutez.com
bila aku dengar masalah orang lain,..baru aku sedar betapa besar nya jasa minah nie kat aku,..baru aku rasa cam ne dye sabar dengar segala luahan aku,..n kadang kadang turut sama mengalirkan air mata dye,..
penat lelah ko tolong aku selama nie,..

tak kira masa,..

kadang kadang,..

aku ganggu masa tido ko,..

masa ko dgn family,..

masa ko tengah study,..

naseb baik aku tak kaco masa ko membuang kan kan kan,..??

ahahaa~~agak tak senonoh kat situ,..lalalaa~

thankx a lot babe,..u're the best ever friend that i have,..

thankx for being a shoulder to cry on,..

thankx for ur accompany through my thick n thin,..

no one could replace u,..

http://www.emocutez.com


mine foreva,..








2 comments:

siti nur fadhilah said...

heart you both as well :')

srikandi mie said...

sayang kau jugak,..;')