''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Thursday, October 28, 2010

271010

salam~

selamat hari jadi abah,..;)

mesej dihantar pada mak ku,..almaklom lah,..abah tak guna hp,..ehehehehe~~toksah tekejot berok ae,..ade lagi tau orang zaman sekarang yang tak guna handphone,..!


ini abah shaya,..

saya sayang abah shaya,..

sama macam abah shaya sayang shaya,..

dan abah shaya suka makan macam gemok shaya,..;D



thankx abah sebab besarkan k.lang,..mmmmmmuuuaahhh!takkan mampu k.lang balas semuanya,..rindu nak makan rebut rebut dengan abah,..hehe~abah selalu tau k.lang nak makan ape,..hari bersejarah nie k.lang tade ngn abah,..tape tape,..naty kita sambut sama sama lagi,..dengan gemok pulak,..kan abah kan,...?;)




YA ALLAH YA RAHMAN,..KAU kasihanilah ibu bapaku sebagaimana mereka mengasihani aku sejak dari kecil hingga aku mengenal apa itu erti kehidupan,.AMIN3x YARABBAL ALAMIN~




p/s;pixca tuh masa sambut birthday along n aku januari 2010,..rindu abah sangat sangat,..!masa call semalam tahan nanges je,..takut abah tau aku nanges,..hehe~tahun depan nak sambut birthday dengan family lagi,..tapi dah masok sem baru pulak,..al maklomlah,..10 januari,..kuliah dah mula masa tu,..hurmm~sambut dengan abang lah,..sama sama dekat penang,..;)



No comments: