''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Wednesday, October 13, 2010

duaronok n tigaronok,..

salam,..~

mst korang pelik kan nape tajuk entry kali nie agak merosakkan bahasa,..haha~~

ala,..sebab semalam dah seronok,..so malam nie jadi duaronok n tigaronok lah,..heee~~

actually ptg tadi group aku dah selamat present our civil project,..huu~n guess what,..??sir mintak project tu di hantar dekat bilik dye,..means,..our design memenuhi kehendak sir,..plus maybe sebab kitorang je kot yang buat model structure cam tuh,..group lain sume besar gabak lah,..mmg cuak gak mase nak present,.takot salah konsep,..at last,..

"ok,..naty kamu hantar dekat meja saya,.."

whooa!!tak sia sia aku n ate mencari barang,..tak sia sia ayah azie mintak sponsor kitorang punya project,..n tak sia sia epul muk topek n jai bersengkang mata pk idea,..ahahahaa~~berkat kerjasama,..alhamdulillah,..settle gak,...even ade adegan air mata tak tumpah pagi tadi,..;p

thankx korang,..;)


hah,..lagi satu benda yang aku seronok sangat,.tadi along tagged pic alya kat fb aku,..pergghhhh,..!!tergelak habes aku,..mane tak nya,..muka alya putih macam tepong gomak mengalahkan sudin dalam cite bujang lapok,.gara gara main bedak,..along kate habes suku bedak jugak lah alya tumpahkan,..alya alya,..mst ko kena marah dgn ummi kan,..hehe~~

pic,..??next entry ok,..!;D





p/s;lagi skali tak paham nape bile aku tekan button upload pic yang kua asyek mende nie je manjang,..loading....



2 comments:

Enna Banana said...

wanna invite u to join up this contest
CONTEST I LOVE ICT!!!
come come :)

srikandi mie said...

ooh,..later i visit your blog ok,..;)