''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Tuesday, October 19, 2010

salam,..~

susah ae nak stop smoking,..?

kalau dye bace entry nie dye akan tau betapa orang yang sayang dye nie kecewa setiap kali tengok semua pixca dye pegang rokok,..

mmg di akui dye tak penah merokok depan aku,..tapi dengan gamba gamba yang ade,..rasenye tu sama je ibarat dye rokok depan depan,..

i wish one day u realise how much i'm scared being alone without u,..

rokok punca penyakit,..

i thought u dah almost 95% being non smoker,..but seems like i'm wrong,..

i know i should accept u the way u're,..

tapi tak salah kan kalo by nak yang terbaik untuk kita,..?



No comments: