''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Wednesday, November 24, 2010

di tag lagi dan lagi

salam,..

oke,..aku bukan tanak cherita pasal apa yang berlaku due tiga hari nie,..alkisah ditag makanya aku perlu melaksanakan setiap entry itu terlebih dahulu,..

haha~sape yang rajen sangat nak tag aku nie,..?dah la blog tah apa apa,..huu~nak tau ke sape,..?tak lain tak bukan,..kawan baru aku la,..cik asasian nie,..aku lak tanak la kecik kan hati beliau yang memang sedia kecik,..<---eh,..kecik ke,..?;p

meh layan soalan,..!

1.pe benda paling penting dalam hidup korang?

kalo tanya aku,..of course lah family,..!my dear friends n my handphone,..haha~gemok tak tersenarai,..;p sebab ada hp bermakna ada gemok jugak la,..

2.benda terakhir korang beli guna duit sendiri?

beg voir,..tu hasel titik peluh berkhidmat untuk negara,..yang lain beli guna duit mak abah,..hehe~

3.di mana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

aku memang la nak kawen dengan gemok tapi tak terpikir lak nak kawen dekat mana,..haha~dewan ke rumah ae lagi best,..?my dear sister dulu kat dewan,..woo~syok je tengok,..;p

pasal warna lak,..combination other colour with white,..pink maybe,..tapi tanak la warne kelabu,..haha~



http://www.emocutez.com

4.adakah korang sedang bercinta sekarang?

ala,..malu lak nak ngaku,..

http://www.emocutez.com

5.berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

kamu orang nak dengar jawapan sastra ke jawapan math,..?

http://www.emocutez.com

6.di mana korang selalu jumpa kekasih korang?

kat mana ae gemok,...?lupa la,..

7.novel/buku/majalah terakhir korang beli?

lafazkan kalimah cintamu karya siti rosmizah,..*aku ingat ingat lupa la sape pengarangnye,..;p*

8.apakah nama penuh korang?

noorhamidah bt edros

9.antara mak dan ayah korang mana korang lagi mesra?

dua dua la,..tak percaya,..?meh datang rumah,..haha~

10.namakan orang yang betul betul korang nak jumpa dalam hidup

kalau orang tu dah meninggal,..boley tak,..?

11.adakah korang basuh baju sendiri?

eh,..mesti la,..!

12.di mana tempat yang korang betul betul nak pergi?

mana mana pon boley asalkan dengan orang tersayang,..;) but prefer tempat sejuk,..wuuu~

13.pilih salah satu peluk atau cium?

kalau nak dua dua boley ke,..?hahaha~

14.beritahu tiga perkara tentang orang yang tag korang

nama dye dhiya,..
dye budak asasi,..
dye kawan baru aku,..;)

15.lima benda korang sangat sayang dalam hidup korang

baju yang gemok bagi,..
surat surat gemok masa sekolah,..haha~korang ada simpan lagi,..?
jeans levis n baju east india yang pakcik bagi since standard 4,..still muat,..!
handphone
lappy

16.lima lagu korang suka n selalu dengar

perfect two
cuba
what goes around comes around
love the way you lie
bila cinta

17.bila tarikh lahir korang n korang sambut besday kat mana tahun lepas?

10 januari 1992,..dah nak birthday dah nie,..haha~sambut dekat medan ikan bakar pelabuhan klang dengan family,..

http://www.emocutez.com


18.tujuh orang blogger korang nak tag

aku tag semua followers,..!ahaha~~dan mereka yang bace mende alah nie,..

19.cerita sikit pasal blogger pertama korang tag

aku tag semua followers,..macam mana nak tau sapa yang pertama,..?ahahhaa~~



No comments: