''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Wednesday, November 10, 2010

first time

salam,..~

hehe,..baru beberapa jam ada dekat umah aku dah mula mati kutu,..tak tau nak buat apa,.huu~tak senonoh betol,..masa dekat penang kemain nak balik,..!dah sampai umah tatau nak wat pe lak,..ahahah~

naseb baik teman baik aku sudi ajak keluar,..ahaha~~seronok seronok,..!sangat seronok,..!cuba teka kitorang pegi mana,..?jeng jeng jeng,...

orang kata pixca boley menjelaskan segalanya,..hehe~


kalo orang dah biasa men,..aku tak payah bg tau nie kasot apa pon kowang dah tau dah,..kan kan kan,..?;p


inilah kawan baik aku tu,..yang sudi taja aku hari nie,..ahahaha~~thankx geng,..!


papa da bomb,..!dah jadi macam papa aku jugak,..ahahah~sempoi lah pa,..!;D



nie adek mira,..!leeya~


ok,..saya mendahului,..!tapi seketika cuma,..hadoii~;p


nah,..comel kan saya gemok,..?;D tau da,..haha~



tadaa,..76 saje,..ahahaha~~

macam tu lah cite nya,..rupa rupanya bukan aku sorang yang 1st time men bowling,..papa n leeya pon sama,..hehe~

nice experience,..!




p/s;naty nak fight ngn gemok pulak la,..hehe~





4 comments:

MyMindandStyle said...

ni byk masuk longkang ke byk masuk lane lain...hahaha

srikandi mie said...

ahahaha~~1st trial bnyak gak la masok longkang,..;p

MyMindandStyle said...

hahahaha....masuk longkang sndiri xpe..jgn masuk longkang jiran sblah sudah...hahaha

srikandi mie said...

hehehe~~itu semestinya tidak,..