''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Saturday, November 20, 2010

kegirangan kanak kanak ribena

salam,..!

hehe,..ada apa dengan tajuk  entry,..?

yang pasti aku bukan nak celita pasal iklan minuman ribena tu ae,..walaupon ramai sedia maklom air ribena memang sedap di minum ketika dahaga,..wow,..!asyikk~

oke oke,.!tajuk asal plisss!!

actually semalam anak beranak mochub keluar berjalan jalan sambil membowling dan tengok wayang,..plan utama nak pi main bowling karoke picnic then wayang,..at last karoke n picnic terbatal dengan sendiri akibat bahana janji melayu kami semua,..hahaha~nie semua hasel tunjuk ajar tok guru berwibawa;SITI NUR FADHILAH ZULKAPLY,..!

ahahhaa~~kalo kata kumpul pukol 2,..toksah mimpi semua ada pukul 2,..aleh aleh pukol 4 baru terpacak sorang sorang kat homestay idaman kami,..aka umah fad,..;p
http://www.emocutez.com

jom layan pixca,..!malas nak cherita panjang panjang,..naty kamu orang buhsan,..hehe~


fav shoot,..!ahahaa~


aku comel kan weyh,..?;p


membowling sakan,..~


tu dia,..tok guru kami,..!;D


lan berwajah baru,..*sila jgn tanya wajah beliau sebelum nie macam mana ye*


iqa,..dr-to-be,..always wish her luck,..<3


faris,..singa yang suka pecah cermin,..ehh silap,..!shhh~jgn bg tau dye tau,..!*ada kisah tersendiri pasal pecah cermin tu,..sampai sekarang kitorang bahan dye,..;p*


toksah puji puji,..aku tau aku chomel,..ahaha~


adek fad,..eqin,..;)


 apart of mochub family since dye couple dengan budak kecik bawah nie,..ahaha~


miera,..dari kecik dengan dye,..aku pernah cite pasal dye,..tak ingat,..?sila terjah sini,..


dah besar dah kau,..ahahaa~~


ha,..nie fahmy,..!konon nak buat special delivery mcD tok aku,..hampehhh kau,.


qila,..nie first time dye jon kitorang gather,..before nie ada je halangan dye,..;)


  tok guru berwibawa,..ahaha~~dye bace nie mati aku,..-.-''

last but not least,..!


pembuka dan penutup haruslah sama,..;p





p/s;gemok tak dapat join,..cian gemok shaya kan,..?;(



7 comments:

Enna Banana said...

awww..boling! enna dah lama x main boling okay!
jom lawan! haha

lelakiYANGjahatSANGAT said...

bile makcik2 hang-out...hahahaha

srikandi mie said...

ahaha,..makcik pakcik la,..;p

srikandi mie said...

sis enna;jom jom jom,..!meh datang klang meh,..kita lawan,..hehe~

fahmy ijas said...

gelap gile gmbr aq kt cni...
x market ar...

fahmy ijas said...

gelap gile aq kt cni...
x market ar..

srikandi mie said...

haha,..dah hakikat memang gelap,..nak buat macam mane derr,..;p