''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Tuesday, November 30, 2010

mie setia lah,..!

salam,..

oke mie bukan nak cakap pasal hal cintan cintun tu,..even tajuk entry tu tersangat lah benar dengan diri nie,..!ahahhaaa~~actually mie dapat award,..award lagi,..?tak tahu la nie yang keberapa,..*ehhhh macam la banyak sangat award kau,..-.-''*naty mie selongkar balik award award yang ada dalam almari tu ae,..;p

 i got this from mr baik hati,..ahahaa~~tak kenal ke,..?pi la usha sendiri sana,..;p

and presenting to you,...
.
.
.
.
.
V


nah,..!comel kan mie,..?

incik nie yang bagi,..dye siap singgah blog semata mata nak mie amik award nie,..aww~~terharu kott,..!


my 2nd award,..ehhh,..ye ke,..?iye lah,..!!kali nie dari miss lak,..

tada~


mie sangaaat chomel kan,..?;p

before nak amik award nie mie kena jawab soalan dulu,..

ehh cik dhiya,..sejak bila jadi polis ha,..?

mie teros bagi jawapan je la ae,..?;p

1.ismi noorhamidah bt edros,..punya makna yang terpuji,..

2.pandangan mie tentang dhiya?easy going,..;)

3.100192,..that's my birthday,..jangan lupa sediakan hadiah tau next year,..;p

4.mie sentiasa sehat,..!dhiya sehat,..?ehehee~

that's all for now,..!

;D


p/s;thankx to both of them,..lain kali bagi lagi k,..ahahahaa~~mie mmg dari dulu setia,..;p





4 comments:

EDY said...

hehe ur welcome..

srikandi mie said...

hee~;)

Heidi Shafiq said...

wow.. tahniah.. :)

srikandi mie said...

haha~thamkx,..1nak award jugak tak,..?pi la follow mereka,..;p