''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Sunday, November 28, 2010

please do this,.

salam,..
ini enrty khas tok senior yang beriya iya tag aku,..haha~tajuk entry tah hape hape,..sebab tanak asyek ulag perkataan TAG nie lagi,..banyak sangat tajuk entry yang aku tulis TAG,..haha~lagi sekali aku ulang,..tag,..

oke,..back to our main point,..aku dekehendaki menjawab beberapa soalan,..

1.blog lelaki jahat berlagak baik di mata awak,blog saya la tu,..(belum tengok,.sila blogwalking)
  blog senior kekurangan pixca,..;p

2.nama blog anda dan kenapa letak nama tu,..
srikandimie,..inspirasi sendiri,..haha~

3.nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea tu,..
http://srikandimie.blogspot.com/,..mie di ambil dari nama sendiri,..people selalu panggil me 'mie',..;)

4.apakah method penulisan dalam blog anda?
write by heart,..

5.apa perasaan anda bila tengok blog orang lain cantik dan menarik sedangkan anda tidak?
first impression,..wow~chantiknye blog dye,..mesti dye kreatif kan,..haha~

6.bilakah blog anda diwujudkan?
somewhere in julai 2010,..maseh muda kan,..?hehe~

7.siapakah orang pertama yang menjadi follower anda?
hah,..?nak kena pi selongkar lah pulak,..ahahaa~

8.tag lima orang
semua follower,..!;D baru adil,..hee~





4 comments:

lelakiYANGjahatSANGAT said...

hahahaha..thankz....ngggeeeee

Heidi Shafiq said...

hehehe.. tag.. :D

srikandi mie said...

senior;my pleasure,..;D

srikandi mie said...

heidi shafif;haha~~bnyakk lagi woo entry pasal tag yang mie lom wat,..hu~