''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Friday, November 12, 2010

shopping tingkap,..?

salam,..~

actually nie celita tentang semalam,..huu~akibat kebengongan yang melanda lappy kesayangan,..aku tak dapat hupdate ikot masa,..ish,..!jangan bengong bengong lagi ye lappy terchinta,..;p

adek--->"kau nak ikot tak k.lang,..?tak payah la ae,.."dye memang bagus,..kalo nak pi mana mana memang selalu ajak aku,..tapi tu la,..dah tanya kita nak ikot ke tak,..dye lak yang tolong jawab balik,..saaaangat bagus kan,..?

ahahaa~~rupanya dye nak pi cari kasot baru,..adek adek,..aku suggest kasot kat bata,..perghh,..kau tolak bulat bulat,..hang demand na,..ok ok,..duit kau,..but abah kan selalu cakap,..selagi boley jimat kita jimat,..*err,..untuk diri sendiri jugak,..sebab aku pon tak reti jimat,..;p tambah tambah bab MAKAN,..semua bantai,..-.-''*

konon nak cari kasot,..at last,..window shopping je,..penat tau layan kau,..pusing sana pusing sini,..haha~toksah menipu mie,..yang nak ikot sangat kau jugak,..!

http://www.emocutez.com 
 mari layan pixca,..

http://www.emocutez.com

dye memang suka makan sorang sorang,..


oke,..aku maseh tak paham ape yang cuba adek aku wat,..-.-''


cukup setakat tu je la,..tak sanggup nak malukan adek sendiri,.ahahaha~~

http://www.emocutez.com

memang tade ape pon yang kami beli,..setakat beli mcD n penat lelah jelajah jj bukit raja tu je,..ahaha~

till then,..CHIAW~



p/s;kisah saya dan awak kemungkinan besar tidak akan disambung,..MUNGKIN la,..hehe~kalo tibe tibe tersambung pulak,..kira ok lah 2,..;p



2 comments:

MyMindandStyle said...

hahahaha....short stry but nice...

srikandi mie said...

thankx ya,..! ;)