''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Saturday, November 13, 2010

speachless

salam,..~

semua dah sedia maklom kot yang aku sedang bercuti semester,..huu~la,..baru tau,..?tak pe tak pe,..belom terlambat,..hehe~seminggu suda,..but baru hari nie aku berkesempatan jumpa bby alya,..;D

speachless,..that's her first impression when she saw mie,..hehe~kau terkejot m.lang kau dah balik ae alya,..?memang dari dalam kereta lagi aku dah terkam terjah dye,..sampai la dah masok rumah pon maseh tak berkata apa apa,..tersengih manjang,..aku mintak salam elok dye bersalam,..tapi jenuh tak keluar suara,..hehe~

macam macam aksi kau malam nie kan,..nak tengok,..?jom layan pixca budak kecik nih,..

.
.
.
.
.
V



alya suka minum teh,..;)


ada gaya model cilik tak,..?-.-''


'ooo,..biase dye,..' konon nak marah orang,..hehe~


saya comel macam m.lang saya kan,..?;p


'plis m.lang plis,..' maksud alya,..peace m.lang peace,..ahaha~


tangkap lentok,..~


saya saaaayang opah saya,..<3



last but not least,..

.....
....
...
..
.
V



 she is trying to give flying kiss,..mmmuah mmuahh!


hadoii~penat m.lang gelak tau alya,..btw cant wait for tomorrow,..!i'm joining along's family day,..ahaha~tak malu kan,.?lantak situ,..janji along nak bawak suda,..;p

actually tu family day sirim jalan beremban,..last year they all punya vacation dekat melaka,..tahun lepas follow..tahun nie juga,..;D marina bay here we come,..!



4 comments:

MyMindandStyle said...

hahaha...damn cute....teringat plak kat my fiance...gagagaga....tapi die still kecik...baru pandai cakap..hahahaha

srikandi mie said...

ahaha~~tengok makcik la,..;p

MyMindandStyle said...

poyo!!!!!!!!!!!!!!!!!1hahaha

srikandi mie said...

;p