''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Sunday, November 21, 2010

you are sweet blogger like candy,..aww~

salam,..!;p

aku bukan nak buat kempen jual gula gula ok,..tak elok makan gula gula banyak sangat,..nanti gigi rongak,..kencing manis lagi,..ahahaha~~

merepek suda,..

actually malam nie cik baik hati dengan baik hatinya memberikan award kepada shaya yang sedia manis,..ahahaha~~

nak tengok ke award dye,..?

tak payah la,..

nak,..?

ala,...

segan la nak tunjuk,..

sweet sangat,..

ahahaa~~

ok la ok la,..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lagi lagi scroll lagi,..;D
.
.
.
.
.
.
ala,..segan la,..
.
.
.
.
.
.
.
ahahaa~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tada~


comel kan kan kan,..?;D

eley nak jugak la tu,..bweeekk!



aku nak bagi award nie kat flower follower follower aku la,..boley tak cik nurul harnani,..?;p

before korang amik sila terjah blog si pemberi hadiah dulu tau,..!

ini arahan!;p



2 comments:

nurul harnani said...

hai.. thanks sudi tampal award ni.. suke2. siap ptomote lagi..

mekacih ^_^

salam ukhuwah dari nanie..

srikandi mie said...

hehe,..my pleasure,..;)