''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Friday, December 3, 2010

berok nie kan,..aku sepak kang,..!

their services getting worst,..!line on off,..

which berok,..?

maxis berokband lah,..!muahaha~~

i paid for ur services,..but this is what u gave back to mie,..?ishh!~blogwalking facebooking n etc etc,...mie delay everything because of u,..!so u happy now hah,..?

but i'm not,..!grrr~

sabar je la,..

p/s;please leave ur link,..n i'll catch it as soon as possible,..sowi bloggers,..enjoy ur reading here,..;p*macam la seronok sangat belog kau nie mie,..-.-''*

eh eh,..!

never forget,..!

selamat hari oku sedunia,..!;D

jangan ambil hak mereka ye,..;)

salam~



4 comments:

apezs shah said...

sama la ngan saya.. beruknaikvan(broadband) lama mmg mcmtulaa.. geram gilerh laa... benciiii!!!

khaiyisah husna said...

oo0 same la kite..ni monyet cekom pom buat hal jugak..
adeh=.="

srikandi mie said...

apezs;muahahaa~jom sama sama tendang berok berok tu ke longkang nak,..?;p

srikandi mie said...

khaiyisah husna;ehh,..berok celcom pon sama,..?ha,..nie sah mereka ada buat pakatan sedunia nie,..ishhh!nakal betol la,..