''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Saturday, January 29, 2011

adooiiii nak sokong yang mana nieee?

assalamualikum,..

heee~seperti sedia maklom hari nie merupakan hari sabtu,..haha~memang lah hari nie hari sabtu,.aku nak bagi tau pada mereka yang tak tau,..hari nie malam nie ade bola,..bukan hari nie je lahh,..kalo kau bukak channel sport,..tiap hari ade tayangan bola,..ahahahaa~~;))

merepek kerek,..aku nak kongsi pasal kegusaran dan kerungsingan aku nie,..cerita pasal bola,..sape tak kenal dengan khairul fahmi che mat,..?tak payah dok malaysia lah kalo tak kenal,..haha~hari nie kat stadium s.alam selangor bakal berentap dengan kelantan,..fuu~KFCM nie pulak memang anak jati kelantan,..kompem lah dye main malam nie,..

tappiiii,..mane satu aku nak sokong,..??!!nak sokong selangor negeri kelahiran aku ke sokong jejaka mirip anak cina nie,..hahahaa~~kompius nieee!!

sape ade kekeliruan macam aku,..?jom kongsi jom,..!ke kamu orang tak minat bola,..?kalo tak minat minat minat kan lahhhh,..bestt woo,..;p *padehal aku pon baru je minat bola,..HAHA~*


psstt,..tu awek dye lahh,..jangan kacau bf orang,..tak baik,..!click SINI untuk ke blog permata hati KFCM,..!pic tu ehsan fb KFCM,..;p




p/s;aku sokong mane yang menang je lahh,..;p heee~~



No comments: