''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Tuesday, February 1, 2011

dye perlukan doa kalian

assalamualaikum,..

tak sangka dulu dye anak yang periang kini berubah menjadi seorang yang baru,..tersentuh hati aku bila bace segala post ibunya yang merupakan salah seorang cikgu aku kat sekolah dulu,..

itu lah dye,..rashidah rashidi,..kawan aku dari sekolah rendah,..terpisah kejap bila aku masok asrama,..then f4 n f5 satu kelas ngn dye,..dye memang ayam tambatan sekolah,..dari semua hal,..akademik dan sukan,..sekarang dye sambung study kat matrik gopeng dalam aliran sains tulen,..dan berhasrat nak jadi doc,..
dah banyak sangat kuliah yang dye tinggal sepanjang dye sakit,..semoga dye tetap cekal,..

aku pon baru je tau pasal condition dye,..ramai yang kate dye terkena buatan orang sampai hampir segala benda dye tak ingat,..even kawan kawan yang rapat dengan dye,..menitik air mate aku bila bace segala post cikgu tini@ibu cda,..

sekarang dye dalam proses mengenal kembali kawan kawan sekolah dye,..aku mohon kepada sesiapa yang mengenali dye atau yang tak mengenali dye,..marilah same same kita berdoa untuk saudara seislam kita,..doa tu kan senjata seorang mukmin,..mungkin kita dapat meringankan pernderitaan cda,..atau mungkin sesiapa yang ada terkecil hati dengan dye mohon dimaafkan kesalahan sahabat ini,..
semoga cda dan keluarga tetap tabah dengan dugaan ALLAH,..

amin~



5 comments:

Atika Basiran said...

sedih gila mie .. aku doakan die cepat sembuh .. ape punce nye weh ?

anoeHANA said...

maseh percaye dengan buatan orang ?

srikandi mie said...

tyka;aku pon tak tau sgt,..tapi ade kaitan dengan makhluk lain katenye,..

anoeHANA;mie pon tak tau sangat pasal nie,..mungkin memang condition kesihatan,..tapi hati busuk orang kita tak tau kan,..?family dye pon tak tuduh sesiapa,..maseh dalam proses perubatan secara moden dan tarditional,..

lelakiJAHAT said...

semoge die sihat sejahtera...

srikandi mie said...

amin~