''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Thursday, February 17, 2011

eventfull

assalamualaikum,..

huu~dah malam baru nak bw,..n bile semangat ade berkobar kobar nak terjah balik manusia manusia yang folow n singgah line pulak macam siput,..tak paham betul aku kenapa,..padahal dulu heaven gila nak online,..pantang on,..laju je begerakk,..adooyaii,..

aku nak mengeluh,..tapi tak baik pulakk,..hehe~oke kali nie aku nak cerita pasal pengisian cuti maulidur rasul akuu,..

aku pi ikot gemok pi padang besar,..cube teka sape yang paling syok berbelanja,..?mesti korang ingat aku kan,..??buuuukannn,..!betull,..aku tak tipuu,..eheheheee,..gemok n the geng yang paling syok shopping,..haha~tu first time aku tengok kaum adam shopping kalah kaum hawa,..;p

pixca tade pulak nak tunjuk bukti,..hahaa~ape pon aku seronok je keluar dengan mereka mereka,..lain kali ajak lagi yee,..;D

jumaat sabtu ahad nie pulak gemok kena tinggal,..off to sedim,..!camping jpa,..haha~aku pegi pon sebab kor,..markah kott,..n boley gak tambah experiance kan,..?;)

oke,..mengantuk suda,..esok kelas pagi pulakk,..sorry sangat tok mereka mereka yang tak sempat aku nak balas bw,..;(

uni life makin hectic lahh,..

next week berderet test,..urrghh,..!its time to focus more on study,..ade mase aku keep in touch balik ok,..;)

pray for mie guys,..

sorry sorry sorry,..!

nyte,..;)

assalam,..



p/s;folower dah 200++,..thankx guys sebab follow blog harian mingguan aku nie,..even aku rase blog nie kebanyakan nye cuma luahan hati n perasaan aku jee,..;p




No comments: