''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Saturday, February 5, 2011

saya blogger si dara

assalamualaikum,..

hehe~kita kembali ke segmen kali ini,..oke,..aku bukan nak merepek kerepek,..aku perasan pasal segmen nie dari petang tadi lagi,..dari mulanya tade kekuatan nak join,..but since line makin masyuk untuk aku update blogg,..pluss makin ramai pulak yang berpusu pusu nak masok jamban join,..mase nie lah aku gunakan sepenuhnya segala kerahan tenaga,..ahahaa~

segmen nie dianjurkan oleh sis enna;admin BTO,..nak tau siapa sis enna dan BTO,..?pi terjah sudaa~

LIMA keistimewaan blog nie

1. menggunakan font yang mudah dibaca,..;p

2. berwarna pink,..heee~*pink itu mesti dalam setiap pemilihan background*

3. memilih nama blog 'srikandimie' sebab mie tu memang nama panggilan tuan blog,..;) mudah di ingati,..

4. penulisan berkisar tentang kehidupan bakal engineer,..HAHA~ even bidang civil bukan minatnya,..;(

5. blog nie tade tutorial,..itu fakta,..!tapi mie tetap akan creditkan setiap ape yang mie amik,..insyaALLAH,..;)

 LIMA kelebihan join BTO

1. dapat merapatkan ukhuwah sesama blogger even tak sama warne kulit mahupan jantina,..haha~

2. kenal ramai blogger feymess lagi kreatiff,..awww~

3. berkongsi minat yang sama,..!

4. menaikkan traffic blog,..HAHA~

5. pelbagai aktiviti menarik dan diskusi antara blogger menanti,..nak main teka teki macam af sembilan pon boleeyyy,..;p



okee,..anda teruja nak join,..??jommm! sila ke BTO k,..!terhad kepada 30 si dara yang pantas sahaja,..;)


2 comments:

Enna Banana said...

CHECK!

P/S : I MISS U LA MIE!!!

srikandi mie said...

yess,..!already check,..!;D

p/s;I MISS U 2 3 4 5 LAH SIS,..!!!!<---kalo boley nak buat lagi besar nie,..hehe~;p