''...ALLAH tak akan menguji hambaNYA andai dia tak mampu untuk di uji,..kata kata ini aku pegang apabila aku nenghadapi sebarang dugaan dan ujian dariNYA,..semoga kata kata ini turut menjadi inspirasi kepada orang lain,..AMIN~...''

link link,..!shaya terjah,..!

hulubalang

nuffnag

Wednesday, March 2, 2011

semua tentang cinta!

assalamualaikum,..;)

alhamdulillah malam nie aku sempat gak menjengah blog,..huu~~banyak benda woo aku tertinggal,..!especially ketinggalan jauh pasal BTO,..they all dah ade blogspot tau,..!kalo dulu cuma page n group je,..cayalahh BTO,..!;DD

sedar tak sedat dah masok bulan 3 pon,..fuuu~tengok je la hasel karya merepek aku bulan 2 tuu,..sikit gila kottt,..;( 

semua gara gara busy busy busy,..!last week test sana sini,..baru minggu nie dapat bernafas dengan lega cket,..haha~yeahh,..!minggu nie aku nak balik selangor,..yahooo!last balik umah masa cina raya dulu,..hee~tak sabar nak balik,..dah agak homesick lah jugak,..;p

haaa,..!before aku lupa,..aku nak share link ngn kamu orang nie,..tadi boring boring aku pi la melepak sana sini,..tiba tiba aku terjumpaaa,.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v


haha~nak tau ape,..?pi click lahh,..!tak rugi woooo~~

n of course ikot tajuk lahh,..BTO aka blogger tercinta,..web nie pon pasal cinta,..!<3



p/s;spread ur love,..!



No comments: